Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden yaz konserleri
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN NAZİLLİ'DE YAZ KONSERİ Aydın Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı, "Yaz Konserleri" etkinlikleri kapsamında Nazilli Sümer Park'ta bir konser gerçekleştirdi. Vatandaşlar konsere yoğun ilgi gösterirken, renkli etkinliklerle kendilerini buluşturan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. Her yıl...
Haberi Oku