Manisa Lisesi öğrencilerinden Büyükşehir İtfaiyesi’ne ziyaret
MANİSA (İGFA) - Manisa Lisesi öğrencileri, Sivil Savunma Günü ve Deprem Haftası dolayısıyla Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığını ziyaret etti. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Celal Aydın ve Beden Eğitimi Öğretmeni Semih Gök gözetiminde İtfaiye Dairesi Başkanı Gürhan İnal,...
Haberi Oku